2013. augusztus 13., kedd

Tizennegyedik fejezet.

Harry szemszöge:

Becsengetem és vártam. Vártam , hogy az a szemétláda kinyitja- e.

-Szia Harry! Feldúltnak tűnsz.-nyitotta ki az ajtót.
-Bejöhetek?-kérdeztem haraggal a tekintetemben.
Bólintott majd elállt az ajtóból.
-Szeretnél beszélni róla?-ült le a kanapéra mit aki annyira megértő barát.
-Miért tetted?-szorítottam ökölbe a kezeimet.
-Mármint mit?-mosolygott.
-Ne játszd itt az ártatlant. Tudod , hogy miről van szó!-fogtam meg az ingét és közelebb húztam hozzám.
-Ja , hogy az! Nem akarok vele kérkedni de.. nagyon jó volt!-nevette el magát.
-Te szemét!-kevertem le neki egyet.
Ő a földre zuhant és elmosolyodott.
-A kis féltékeny. Amúgy azon gondolkoztam mi lenne ha lefeküdnék vele még egyszer. Végül is nem volt olyan rossz.-húzta fel  a szemöldökét.
-Ezt most komolyan gondoltad? Megszállt a kisördög vagy mi?-kiabáltam.
-Nem csak tudod szükségem volt egy lányra. És ő volt legközelebb.-tápászkodott fel.
Lendíteni akartam a kezem de megfogta , és ő adott nekem egyet. Ez beindított bennem valamit mert több ütést adtam neki mint amennyit akartam. Niall a földön feküdt.
-Harry! Megőrültél ?-rohant Ashley Niall hez.
-Még őt véded?-háborodtam fel.
-Miért kit kéne?-kiabált.
Csak jobban felhúztam magam. Otthagytam őket. Tudtam , hogy nem helyes döntés mert Niall megint megteszi.

Ashley szemszöge:

-Niall jól vagy ?-emeltem feljebb a fejét.
-Most , hogy itt vagy igen!-hízelgett.
-Niall ne csináld kérlek! Azért jöttem mert tudtam , hogy mit akar Harry és le akartam állítani.-segítettem fel.
Niall leült a kanapéra én meg bejárva a fél lakást hoztam a konyhából neki jeget.
-Köszi!-vette el majd az arcának nyomta mire egy kicsit felszisszent.
-Jól vagy?-fogtam meg az arcát. Egy darabig csak nézte a szemem majd közeledni  kezdett és az  ajka az én ajkamhoz tapadt. Vadul csókolni kezdett. Próbáltam ellökni magamtól de nem engedte.
-Niall...ezt...nem..lenne szabad.-mondtam a csókunk közt.
-Miért? Harry nincs itt! Csak a miénk a lakás. És hidd el velem jobban el lennél. Nincs aki üldözne minket.-kezdte el szívogatni a nyakam. Basszus ennek nyoma marad. Harry megint azt fogja hinni.
-Tudom de... én akkor is Harryt szeretem!-toltam el magamtól most sikeresen.
-Ne maradj még!-húzott vissza és magához szorított.-Szükségem van rád. Úgy!-fojtatta a nyakszívogatást.
-Nem vagyok a játékszered!-löktem le a kanapéra és a nyakamat fogva siettem vissza Harry lakására.
-Harry megjöttem!-csuktam be az ajtót.
-Na milyen volt újra ?-lépett elém zsebre tett kézzel.
-Harry nem történt semmi!-vettem el a kezem a nyakam elől.
-Aha és ezért van kiszívva a nyakad!-indult meg a konyha felé.
-Nem az aminek látszik!-futottam utána.
-Akkor minek látszik? Csak nem beverted? Vagy rossz helyre ment a rúzs? Ne hazudj már!-nevette el magát.
-Ha tudni akarod csak annyi történt , hogy Niall elkezdett csókolgatni és kiszívta a nyakam de én ott hagytam miattad!-futottam be a szobámba mint egy kisgyerek.
Az ágyamon ülve sírtam , hogy először  megtettem. Tudtam , hogy nem kellet volna. Felhívtam Emmát. Az egyik barátnőmet , hogy beoltsam.
-Szia Csajszi! Na milyen volt az ír pasival?-éreztem  , hogy kacsint.
-Pont ez az! Emlékszel ? Meséltem neked Harry ről.-hagytam abba a mondandóm mert a könnyeim majdnem a felszínre jöttek.
-Igen miért?-komolyodott el a hangja.
-Tudod Lefeküdtem az Ír sráccal és neki nem tetszett.-nézegettem a lábujjaimat.
-És? Szard le!-nevetett.
-De szeretem!-kiabáltam.
-Jó nyugi! Azért megsüketülni nem szeretnék. Na én viszont megyek majd még beszélünk! Pusziiiiii!-nyújtotta meg az i betűt.
-Kösz sok segítség vagy!-dobtam el a telefont.
-Bejöhetek?-dugta be a fejét Harry. Bólintottam és becsukta maga mögött az ajtót. Az ágyamhoz sétált és leült velem szembe. -Sajnálom , hogy ilyen voltam. Csak elöntött a düh.-szorított magához.
-Nem én vagyok a hülye , hogy lefeküdtem Niall el.-öleltem vissza.
-Tereljük a témát jó? Fel tud idegesíteni az a dög.-morcoskodott.
Hátra döntöttem az ágyon majd a fejemet a mellkasára döntöttem. A szívverése nagyon hevesen vert.
-Izgulsz?-emeltem feljebb a fejem.
-Nem! Csak nem bírok magammal mikor mellettem vagy!-húzott fel a szájáig majd gyengéden megcsókolt.
Néha az ajkamba harapott ami teljesen beindított.
-Ashley?-vetett véget a csókunknak.
-Igen?-kérdezte reménykedően.
-Szeretlek!-mosolygott és újra megcsókolt.
-Alszol itt velem?-vetettem végleg véget a csókunknak.
-Persze!-ölelt át.
-Elmentem fürdeni!ültem fel.
Végül is gyorsan végeztem a fürdéssel. Épp a tükör előtt mostam a fogam mikor kinyílt az ajtó.
-Bocsi lefürdök én is ha nem zavar.-ejtett egy perverz mosolyt.
Megráztam a fejem és tovább mostam a fogam. A tükörből néztem ahogy vetkőzik. Először a pólóját vette le és megpillantottam a kidolgozott testét. Össze tudtam volna esni. Levette a nadrágját is és már csak a boxere volt rajta. Még mindig bámultam. Észre vettem , hogy a boxerét kezdi lefelé húzni. A fogkefe kiesett a kezemből. Lemostam róla a fogkrémet majd kiöblítettem a számat. Épp indulni akartam volna kifelé mikor láttam , hogy Harry még mindig a fürdő közepén áll egy semmiben. mielőtt a szemeim oda kerültek volna becsuktam őket.
-Láttam , hogy néztél!-suttogta sexy hangon a fülembe majd belépett a zuhanykabinba.
Kiérve a fürdőből felvettem Harry fekete pólóját és befeküdtem az ágyamba. 10 perccel később  Harry is bebújt mellém és a karjaiban aludtam el.



meghoztam a 14. fejezetet kérésre :D Nem akarok még meghallni :OO
Ui: Aki nem tud úszni ne másszon fára mert elüti a villamos :)) egy jó tanács csak tőlem csak nektek :*

3 megjegyzés: