2013. augusztus 28., szerda

huszonegyedik fejezet.

Harry szemszöge:


-De még nem vagyok fáradt!-durcizott be.
-De aludnod kell!-mosolyogtam.
-Miért?-nézett rám ártatlanul.
-Mert fáradt leszel reggelre.-pusziltam meg majd magamhoz húztam és elaludtunk.
                                                              ~*~
Reggel hangos kiabálásra keltem.
-Mi ez a zaj?-furdalt felém Ashley.
-Hagyd csak! Majd én megnézem.-pusziltam meg is kinéztem a sátron keresztül.
-Zayn mi van?-néztem Zayn re aki szomorúan ült a tábortűz helyén.
-Semmi.-rázta meg a fejét.
-Látom rajtad , hogy nyomaszt valami!-jöttem ki a sátorból majd leültem mellé.
-Tényleg semmi..csak össze vesztünk Perrie vel.-hajtotta le a fejét.
-Megint min?-sóhajtottam.
-Áh nem érdekes vissza megyek hátha meg tudjuk beszélni.-állt fel majd a cuccaiért ment.
Visszamentem Ashley-hez.
-Szedjük össze a holmijainkat. Amint mindenki felébred és összepakolt vissza indulunk.-szedtem össze pár ruhámat.
Ashley csak morgott egyet majd a hátamnak támaszkodott.
-Ne legyél gyerekes!-öleltem meg.
-De szeretek gyerekes lenni!-mosolygott  csukott szemmel.
-Na segíts pakolni!-mosolyogtam.
Ashley kinyitotta a szemét majd ásított egyet. Összeszedte a ruháit és behajtogatta a ruháit a bőröndjébe.
-Kész!-szólalt meg pár perc múlva.
-Jó. Pakolj be a kocsiba én meg szétszedem a sátrat.-húztam le a cipzárt.
Ashley is kilépett majd az autó felé sietett. Én addig szétszedtem a sátrat.
-Öhm.. Harry!-jött oda hozzám feszülten Niall.
-Mondjad!-hajtogattam össze a sátrat.
-Hát valamit szeretnék mondani rólam és Ashley ről.-mondta még mindig feszülten.
-Öhmm.. megint?-gyanakodtam.
-Nem nem! Csak szerelmes vagyok Ashley be.-tette a kezét a tarkójára.
-Jó én ebben az esetben nem tudok semmit sem tenni. Ha megkérhetlek felejtsd őt el.-néztem rá komolyan.
-Persze megpróbálom.-halkult el majd vissza sétált a saját sátrához.
Mikor végeztem a sátorral vittem a kocsiba mikor megállított Charlotte.
-Figyu sajnálom!-mondta kicsit kényesen.
-Végül is nem a barátnőmmel vesztem össze! De hagyjad már kibékültünk!-mentem tovább.
Beszálltam a kocsiba , mellém Ashley. Hátul ült Liam , és Louis. Niall meg Charlotte-val ment.
Két óra után vissza értünk. Mindenki haza ment.
-Ashley arra gondoltam elmehetnénk bulizni...vagy moziba? Válasz!-mosolyogtam miközben a táskákat vittem be a szobába.
-Menjünk moziba!-kiáltott a konyhából.
-Ok.-jöttem ki.
-Addig készítek valami kaját.-vett elő tésztát meg szószt.
-Nem kell!-húztam hátulról magamhoz.
-De kell!-incselkedett.
-Nekem te is jó vagy ebédre!-vágtam perverz fejet ő meg felém fordult.
-Hát..-mosolyogtt.
Felkaptam az ölembe és a falnak nyomva hevesen kezdtem csókolni. Persze ezt is meg kell zavarni. Valaki csengetett. nem engedtem el Ashleyt inkább tovább csókoltam mire elhúzta a fejét.
-Meg kéne nézni ki az!-nézett rám rémülten. Az illető meg csak tovább csengetett.
-Nem nem kéne!-vettem vele az irányt a hálószoba felé.
-De Harry! És ha fontos?-húzta el a fejét megint.
Nem törődve vele betapasztottam a száját az enyémmel és a pólója alá nyúltam. Simogatni kezdtem a hasát , majd letéptem a pólóját. A számmal egyre lejjebb haladtam a nyakát szívni és harapdálni kezdtem.
-Harry , hagyd! Megnézem ki az!-tápászkodott fel majd kilépett a szobából.
-Nem igaz!-suttogtam.

Ashley szemszöge:

Kimentem , hogy megnézzem ki az. Az ajtóban egy idegen állt.
-Itt lakik egy bizonyos Harry Styles?-szólalt meg mély hangján.
-Igen! Mit akar mert most épp nincs itthon.-füllentettem , mert éreztem , hogy valami baj lesz.
-Kérem adja át neki ezt. Ő tudja mi ez de .. maga kérem ne nézze meg.-adott át egy dobozt majd távozott.
-Ki volt az kicsim?-férkőzött mögém majd újra szívogatni kezdte a nyakam.
-Ne Harry!-toltam el és kinyitottam a dobozt.-Azt mondta adjam át neked de csak láthatom én is!-vettem ki a doboz tartalmát.
-Ne Ashley!-próbálta meg kivenni a kezemből.
Mivel az is pluszba be volt csomagolva ezért a nappaliba siettem és leültem a kanapéra. Széttéptem a csomagolását.
-Egy pisztoly? Komolyan? Minek kell ez neked ?-kezdtem el kiabálni.
-Ashley hagyd , hogy megmagyarázzam!-ült le mellém.
-Még is mit? Hogy újra belekezdtél a bérgyilkos munkádba? Ja bocs még le sem álltál!-álltam fel mellőle.
-Nem nem ezért kell! Kérlek hagyd , hogy megmagyarázzam!-nézett a szemembe.
-Hallgatlak!-ültem le.
-Azért kell a pisztoly mert meg akarlak védeni. A főnökömtől. Meg akar ölni téged!-nézett végig a szemembe.
-De akkor sem kéne pisztolyt venned!-csillapodtam le egy kicsit.
-Szeretlek! Meg akarlak védeni nem hagyhatom , hogy megöljön az a barom!-ültetett le mellé.
Nem tudtam mit mondani rá csak néztem a pisztolyt.
-Tegyünk úgy mintha ez a pisztoly itt sem lenne. Jó?-simogatta a vállamat.
-Nem én nem tudnék úgy tenni!-álltam fel és az ablakhoz léptem.
-Kérlek! Eldobom csak ne legyél rám ezért mérges!-állt mögém.
-Jó de akkor add el vagy bánom is én csak ne legyen itt! Mi lesz ha kiderül? Mit mondasz a rendőröknek?-kiabáltam megint.
-Shhh nyugalom eladom!-húzott magához.
-Remélem is.-tolt el magától és visszament a konyhába.


Harry szemszöge:


Lehet , hogy hazudtam Ashley-nek..de csak a jó cél érdekében. Szeretem őt és meg akarom védeni. Persze a pisztolyt nem adom el. Eldugom a ruhásszekrényembe. Ha meg megtalálja azt mondom , hogy egy vízipisztoly amit átfestettem.

-Ne haragudj! Kérlek!-kerültem megint mögé.
-De haragszom.-nyitotta ki a felső fiókot.
-De meddig fog az tartani?-puszilgattam.
-Attól függ!-fordult meg.
-Mitől?-mosolyogtam.Válaszként csak megcsókolt. A kezével hátranyúlt majd elzárta a gázt.A lábait a derekam köré raktam. A Kezeit a nyakam közé tekerte és engedte , hogy én irányítsak. Az irányunkat a halószoba felé vettem megint. Ledobtam az ágyra majd bezártam az ajtót.
-Nincs előjáték!-kezdett el vetkőzni. Megvontam a vállam majd én is vetkőzni kezdtem. Ashley már az ágyon feküdt mikor én felereszkedtem.
-Tényleg ne?-néztem rá.
Megrázta a fejét majd megcsókoltam. Óvatosan behatoltam majd lassan tolni kezdtem.
Először halk nyögések hagyták el számat.
-Gyorsabban!-nyögött Ashley is. A lábait a derekam köré fonta én meg gyorsítottam. Egyre hangosabbak voltunk.
-Mindjárt!-lihegte a nyakamba.
-Várj még!-kezdtem el csókolni és szívni a nyakát.
Még jobban begyorsítottam , amit Ashley már nem bírt és azonnal elélvezett. Még toltam tovább majd egy kis idő múlva én is elmentem. Lefeküdtem mellé.
-És mi lesz a mozival?-lihegett.
-Hát azt lekéstük!-mosolyogtam majd magamhoz húztam.







Tudom nem volt betervezve de hát :D

3 megjegyzés: