2013. augusztus 22., csütörtök

Díj #1

Nagyon szépen köszönöm a díjat vivien-nek :)

11 dolog rólam:
-Nem szeretem az olvasimat:// Hanem I M Á D O M :* <3
-Imádom a kutyákat.
-Jó érzéssel tölt el ha tetszik az embereknek amit írok
-Szeretem az One Directiont.
-Szeretek rajzolni , sokak szerint tehetséges vagyok
-A bandából Harry a fő kedvencem
-Példaképem; Palvin Barbi , Eleanor Calder , Perrie Edwards
-Kedvenc színem: Kék de csak a világos kék.
-Szeretek zenét hallgatni.
-Kedvenc fagyim: Citrom ,málna, csoki stb :DD
-Imádom Londont és szeretnék még 1 szer eljutni oda.

11 válasz:
-Milyen színű póló van most rajtad?  V: Rózsaszín
-Voltál valaha szerelmes sztárba?      V: Persze szinte mindig most is az vagyok
-Hány embert követsz bloggeren?     V: Embert nem csak blogot :D De az   19. Persze nem mindet olvasom.
-Beszélt nyelvek?                              V: Angol  , Német egy kicsit.
-Hely ahova el akarsz jutni?               V: (újra) London. Párisz New York
-Mióta szereted az 1D-t?                   V: 2 éve :)
-Kedvenc dal?                                   V: One Direction- Best Song Ever
-Hány blogod volt eddig?                    V: Tyű hát nagyon sok. Több nem futott be ezért töröltem. Most van 5 amit nem írok és 1 amit írok. ja meg persze 1 Design blog.
-Kedvenc misztikus lény?                     V: Hát én ezektől mindig be voltam .. őhmm szépen kifejezve magam kakikálva :'d de mindig megnézek egy horror filmet és mondjuk. A fűrészből a bohóc.
-Milyen filmet néztél meg legutóbb a moziban?   V: Monster university. Hát az eléggé unalmas volt. De szerencsémre ott volt az én hülye barátnőm :D
-Milyen típusú suliba jársz? (Általános ,Közép ,Gimi ,stb)   V: Kisgimnázium.

11 kérdés tőlem:
-Kedvenc szín?
-Ha olvasod a blogom akkor  , mi fogott meg benne? (de egy egoista kérdés D: )
-Kedvenc film?
-Kedvenc évszak?
-Legjobb Horror film amit eddig láttál?
-Van plüss állatod vagy valamid amivel alszol?
-Csoki vagy Chipsz?
-Ha lenne alkalmad elmenni Londonba mit néznél meg először?
-Szoktad sminkelni magad?
-Szerelmes vagy?
-Csináltatnál nagy korodba tetkót?

11 embernek küldöm:
~Fallen Angel.*
-Best Song Ever
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Maradék 9 hely az első 9 kommentelőé :) nekik tovább küldöm :D

4 megjegyzés: