2013. augusztus 18., vasárnap

tizenhatodik fejezet

Harry szemszöge:

Felkeltem  még Ashley előtt , hogy tudjak neki reggelit készíteni. Nem tudtam mit össze dobni ezért csináltam szendvicseket. Azt akartam , hogy tökéletes legyen ez a nap. Olyan boldog voltam , hogy még Niall se tudta volna elrontani a nyomulásával.
Ashley gyorsan felkelt.
-Jó reggelt.-nyomtam egy puszit az álmos képére.
-Neked is!-mondta kómás hangon.
-Csináltam szendvicset kérsz?-raktam oda a tálcát amin négy szendvics volt.
-Aha köszi!-vett el egyet majd lassan álmosan enni kezdte.
-És..készen vagy már a cuccaid össze pakolásával?-vettem el én is egy szendvicset.
-Aha.-bólintott.
Megettük a szendvicseket és beraktuk a bőröndöket a kocsimba.
Beültem a volán mögé Ashley meg mellém az anyós ülésre.
Megálltunk Louisék háza előtt mivel mindenki ott várt.
Sorba beültek a kocsiba Niall üllt így jól láthatta ha Ashley hez nyúlok.
Úgy fél úton a visszapillantó tükörből láttam , hogy Niall nagyon nézi Ashley-t. A kezemet Ashley combjára raktam és simogatni kezdtem. Láttam Niall arcán , hogy nem tetszik neki a dolog  , de nem érdekelt.
                                                                            ~ˇ~
-Megérkeztünk!- jelentettem ki  két óra kocsikázás után.
-Harry ez gyönyörű! -ugrott a nyakamba Ashley.
Ki vettem a sátrakat a csomag tartóból majd kerestem egy megfelelő helyet.


Ashyle szemszöge:


Elmentem tűzifát keresni. Mire vissza értem láttam , hogy Harry és Niall azon veszekszik  , hogy egy fém váz melyikőjük sátorához tartozik.

-Harry Niall! Ne veszekedjetek! Majd én megcsinálom!-tettem le a földre az össze gyűjtött fákat.
-Ez nem csajos munka majd én megcsinálom ha végre kiderül , hogy kinek a fém váza ez!- húzta magához közelebb a fém vázat Harry.
-Menjetek arrébb.-löktem őket el és elkezdtem össze állítani  Harry sátrát. Fél óra alatt kész is lettem.
-Niall ez a te fém vázad!-nyújtottam át neki.
-Köszi!-mosolyodott el majd vissza ment a saját sátrához.
-Ügyes vagy!-adott a homlokomra egy puszit.
-Köszi!-mosolyogtam.
-Berakom a sátorba a hálózsákjainkat melyik a tiéd?-indult el majd fél úton vissza pillantott rám.
-Otthon maradt! Ezt látod elfelejtettem.-nevettem fel.
-Hát akkor kénytelen leszel szorosan hozzám bújva aludni!-kacsintott.
-Jaj ne csak azt ne!-dramatizáltam. 
                                                                                ~ˇ~
-Gyerekek! Kinek lenne kedve ha lemennénk a közeli tóhoz?-állt fel a farönkre Niall.
-Felőlem mehetünk csak átveszem a pólóm ahogy látjátok Ashley eléggé  unatkozott!-mutatott az ingén lévő foltra. Igen "kicsit" unatkoztam ezért össze saraztam Harry ingét. Harry sikeresen át cserélte az ingét egy fehér pólóra és elindultunk a tó felé. A többiek észre vettek egy fán lógó fehér kötelet mindenki azzal ugrott bele a vízbe. 
-Harry Most te jössz király a víz!-kiabált azt hiszem Louis.
-Megyek!-kiabált vissza Harry.
Adott egy csókot majd rohanni kezdett a kötél felé. Niall pont ekkor úszott ki a vízből és felém közeledett.
-Köszi , hogy délelőtt megoldottad a problémánkat Harry vel!-mosolygott és  közbe mellém lépett.
-Nincs mit!-mondtam miközben végig Harryt kerestem a szemeimmel.
Nem vettem észre , hogy Niall közbe már a nyakamat kezdni szívogatni és csókolgatni. 
-Niall ne Harry bármelyik pillanatba észre vehet!-toltam el mire ő újra kezdte.
-Nem érdekel!-és mikor ezt kimondta Harry meglátott minket.
Elengedte a kötelet és futni kezdett felénk. Azt hittem megint megüti Niallt de nem. E helyett inkább felkapott és bevitt a sátrába.
-Sajnálom  tényleg Niall mászott rám!-mentegetőztem.
-Sssss!-tette a mutató ujját a számra.
Vadul megcsókolt nekem meg kipattantak a szemeim mert nem értettem , hogy miért.
Benyúlt a pólóm alá és a melltartómat próbálta meg kicsatolni.
-Ne meghallhatnak!-mondtam mikor már tudtam , hogy mire készül.
-Na és?-mosolygott.
Az ajkaink újra összetapadtak. Harry lehúzta rólam a melltartómat majd a pólómat.
Benne voltam a játékba így én is levettem a pólóját. Mikor megpillantottam a tetkókkal díszített felső testét az alsó ajkamba haraptam.
-Tetszik?-suttogta.
-Nagyon!-mosolyogtam majd újra megcsókoltam.
Fordítottam a helyzetünkön így én voltam felül. Lejjebb kezdtem haladni és a nyakát kezdtem el szívogatni és csókolgatni. Halk morgásokat váltottam ki belőle. Lejjebb haladva kicsit játszottam a nadrágja szélével majd kikapcsoltam az övét és lehúztam a nadrágját. Mikor lehúztam a nadrágját láttam , hogy nagyon be van indulva. Végig simítottam az anyagon keresztül a férfiasságát amibe ő beleremegett. Megfogtam a boxere szélét és elhúztam.
-Ne nehogy!-ijedt meg!
Megvontam a vállam és eleresztettem a szélét így nekicsapódott a bőrének mire ő felszisszent.
Lehúztam a boxerét és az ajkamba haraptam. Harry a két kezét a tarkója mögé rakta és úgy nézte , hogy mit fogok csinálni.Kezembe vettem , először kicsit fújogattam  , húzogattam amit ő halk nyögésekkel díjazott majd bekaptam és szopni kezdtem. Egyre hangosabb nyögések hagyták el a száját.
-Én mindjárt!-mondta két nyögés közt. Szerintem ez lehetett a végszó mert azonnal a számba lövellte meleg nedvét. Harry fordított a helyzetünkön így megint én kerültem alulra.
Harry eljátszotta ugyan azt. Szívta harapdálta a nyakamat. Ennek biztos nyoma maradt.
Harry haladt lejjebb de megállt a melleimnél kicsit maszírozta őket amiket halk nyögéssel díjaztam.
 Harry felnézett rám és látta rajtam , hogy élvezem ezért  nem tétovázott anyagon keresztül kezdett simogatni. Megmondom őszintén mivel rajtam volt a nadrág nem sokat éreztem ezért feljebb húztam a kezeit ,hogy húzza le. De sikerült neki úgy lehúznia a nadrágomat , hogy vele együtt lehúzta a bugyimat is. Először a combomat kezdte simogatni majd utána a csiklómat. Beleremegtem. Nagyon profin csinálta. 
-Nézzük , hogy bírod .. kettő vel!-mosolygott kajánul majd feldugta két ujját.  Egy hangos nyögés jött ki belőlem. Harry elmosolyodott és ki be kezdte tologatni a két ujját.
-És három is menne?-dugta fel a harmadik ujját ami belőlem egy még nagyobb nyögést váltott ki.
-Vagy inkább négy?-dugta fel a negyedik ujját és úgy kezdett el dolgozni bennem. Már nem érdekelt ha a többiek meghallanak minket csak magamban akartam tudni Harryt. Hirtelen a nyelvét éreztem  a csiklómban. Belemarkoltam a hajába és húzni kezdtem a tincseit. Ő közben a combjaimat markolászta. Mikor már éreztem , hogy közeleg az a bizonyos érzés felsikítottam. 
-Finom vagy!-nyalta meg a száját.
-Basszus te aztán tudod mire vágyik egy nő!-lihegtem. Harry betapasztotta a számat az övével majd lassan belém hatolt. Lehet , hogy már nem vagyok szűz de ekkorával sosem találkoztam.
Harry meg sem várta , hogy megszokjam baromi nagy méretét , amilyen gyorsan csak tudott elkezdett tolni. Minden egyes lökéssel érintette a g pontomat  , a sátor velünk együtt mozgott.
-Harry én mindjárt!-sikítottam.
-Várj még!-mondta majd amilyen gyorsan csak tudott lökni kezdett nem bírtam tartani sokáig.
-Most!-üvöltöttem és hangos kiabálás közt elélveztem. Harry mellém feküdt  én meg a mellkasára hajtottam a fejem így vártunk míg stabilizálódik a légzésünk
-Jobb voltam mint Niall?-nézett a szemembe lihegve.
-Most csak erre ment ki az egész ?-háborodtam fel.
-Nem tényleg kívántalak de tudnom kell!-könyörgött.
-Bunkó vagy tudod?-vettem fel a ruhámat majd kimentem a többiekhez. Elkerekedett szemekkel néztek rám. Megforgattam a szemeimet majd elrohantam a tóhoz.

4 megjegyzés:

  1. áhhhh.............. beleképzeltem magamat a helyzetbe :$ Uhjjj de Hazz miért nem élvezett bele Ashleybe?? XDD :3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon Jó lett gyorsan kövit!!! <3

    VálaszTörlés