2013. augusztus 8., csütörtök

tizedik fejezet

Harry szemszöge:

 Még egy kicsit feküdtem a kanapén , és bámultam a plafont. Végül arra eszméltem fel , hogy valami világít. A  szememhez kaptam a kezem. Óvatosan elvettem a kezem a szemem helyéről. A szememet dörzsöltem annyira erős volt a nap fénye. Elindultam  Ashley szobája felé. Csendben kinyitottam az ajtót majd elmosolyodtam. Csendben aludt mint egy ártatlan kisbaba. Csendben vissza zártam az ajtót. A konyhába siettem , hogy készítsek reggelit.

-Basszus! Elfogyott a tojás.-vágtam magam fejbe.
 Felkaptam a kabátomat majd elindultam a kis boltba.


Mr.Simpson szemszöge:

-Figyelem! Ugyebár kiadtuk a körözést Mr.E-re.-tenyereltem az asztalra.

-Igen!-mondták kórusban.
-A terv a következő! Mivel a lányomat elvitte a lakására , ezért most ott tartja fogva. De én követtem őket. Na szóval elmegyünk a házához , körbe vesszük és amint kilép bekerítjük! Érthető?-vázoltam fel a "tervem".
-Igen uram!-mondták még mindig kórusban.
-Van kérdés?-kérdeztem majd vártam egy kicsit..Remek akkor indulás!-vettem fel a golyó álló mellényemet.
Beültünk a fekete sötétített járőrkocsikba és elindultunk a megadott cél felé.

Harry szemszöge:

Mikor már majdnem kint voltam eszembe jutott , hogy hagynom kéne egy üzenetet Ashley-nek. Kerestem egy cetlit majd leírtam , hogy nemsokára jövök. A konyha pulton hagytam majd újra elindultam a kis bolt felé. Kiérve a  lakásról  hirtelen két kéz hátra fogta a kezem  , majd egy bilincset rakott rá.

-Hol van a lányom?-suttogta Mr. Simpson a fülembe.
-Miért akarja tudni? Egyébként meg alszik.-villant egy kaján mosoly az arcomon.
-Na te most szépen mész a dutyiba.-kezdett el lökődni a járőr kocsi felé.

Ashley szemzöge:
Mikor felkeltem érdekes látvány fogadott. Egy csapatnyi FBI os és apa állt előttem.
-Jó reggelt kislányom!-mosolyodott el.
-Hol van Harry?-rémültem meg.
-Ki? Ja , hogy Mr.E. Elvileg most viszik a börtönbe.-ült le mellém apa.
-Ne tedd ezt velem apa! Megígérted , hogy sosem fogsz fájdalmat okozni!-gördült le egy kövér könnycsepp az arcomon.
-Hát nem ezt teszem? Megvédelek. Hidd el így mindenkinek jobb lesz!-nevette el magát.
Felpattantam az ágyból majd a nappaliba rohantam. Felvettem a cipőm és kirohantam az ajtón. Nem érdekelt , hogy csak Harry hosszú pólója és egy cipő van rajtam. Ki akartam hozni Harryt. Bármit megteszek , hogy kiengedjék. Ha kell  megszöktetem , és nem érdekelne , hogy akkor én is bűnös leszek.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jol irsz de sokkal jobb lenne ha hosszabb reszeket irnal.... Jobban lehetne elvezni az egesz sztorit..nem bantasbol:) siess a kovetkezovel:)

    VálaszTörlés
  2. Ez a rész tragikusan rövid lett, próbálj meg hosszabbakat írni. Mert így kb. olyan mintha nem írtál volna semmit, mármint nekünk olvasóknak olyan. Siess a kövivel.

    VálaszTörlés
  3. kárpótlásul ezért előbb hozd a következőt!

    VálaszTörlés