2013. július 29., hétfő

ötödik fejezet

Harry szemszöge:


-Este hajnali 1.-néztem az órámra. Ahsley a karjaim közt aludt.
-MIII?-kezdtem el ordibálni.
-Mi van? Csak nem pókot láttál?-nevette el magát.
-Miért fekszel hozzám ennyire közel? Megtiltottam nem?-förmedtem rá.
-1. Nem tiltottad meg. Egy szóval nem mondtad. 2.ha nagyon akarod tudni te húztál magadhoz.-nyújtotta ki a nyelvét.
-Ne találj ki hülyeségeket!-nevettem el magam kínosan.
-Nem én találtam ki.-fordult felém.
-Esküszöl?-vontam fel a szemöldököm. Bólintott majd vissza fordult és aludt tovább.
Hogy én magamhoz húzzam a túszt? Kizárd dolog. Semmiféle kapcsolatot nem állítanék fel egy tússzal sem!
Ahsley hirtelen megmozdult és felém fordult. "Édes ahogy alszik!" jelentettem ki magamban. "Ez , hogy gondolhatom? Hisz ő a túszom!" vágtam magam pofán. Vissza feküdtem a helyemre és a plafont kezdtem bámulni.
Feltörtek a régi emlékek.

*emlékek*

-Harry megjött Jessicka!-jött be a szobámba anya.
-Felhívod a szobámba?-néztem rá levakarhatatlan mosollyal  az arcomon. Az első szerelmem. Akit igazán szeretek és ő is ugyan így érez.
-Szia Jess!-álltam fel , hogy megöleljem.
-Ne! Valamit el kell mondanom!-hajtotta le a fejét.
-Mondjad kedvesem! Meghallgatlak!-fogtam meg az apró kezeit.
-Szakítanunk kell! Engem...engem meg fognak ölni!-nézett mélyen a szemeimbe.
A Szívem darabokra tört. még a daraboknál is jobban.
-Én meg tudlak védeni! Csak kérlek ne!-könnyesedett el a szemem.
-Sajnálom!-suttogta majd utoljára megcsókolt.-Ég veled! Én mindig is szeretni foglak. De kérlek lép rajtam túl!-ölelt át majd könnyes szemmel távozott. Az ablakhoz siettem  és kinyitottam azt. Ekkor egy kopasz napszemszemüveges alak állt meg Jess-el szemben. A zsebébe nyúlt és kivett egy pisztolyt. Rohantam le a lépcsőn ki az ajtón. De késő volt a fickó meghúzta a ravaszt. A szemem előtt lőtte le életem értelmét. A földre estem és csak sírtam.
1 Hónappal később.
-Rendben Styles alkalmas a munkára! Felvesszük!-mondta a kopasz fickó aki a mai naptól fogva a főnököm.
*emlékek vége*
Ott feküdtem és gondolkoztam az életemen. "Mire jó , ha az egyetlen szerelmem meghalt? Lehet , hogy már nem szeretem őt és túl léptem rajta de...őt nem tudná senki pótolni. SENKI! "gondoltam magamba majd Ashley re néztem. "Talán ő?"képedtem el. Megráztam a fejem majd a fal felé fordultam és úgy próbáltam meg elaludni.


Március 15. London Ashley szemszöge:

-Mit csinálsz?-nyitottam ki résnyire a szemem.
-Ebédet nem látod?-förmedt rám.
-Már ennyi az idő?-ásítottam.
-Igen!-bólintott.
-És mit eszünk?-kíváncsiskodtam.
-Pizzát.-nyújtott nekem egy tányért. -És ne kérdezd , hogy sütöttem. Bolti és ha nem tudnád van itt konnektor amiből jön az áram.-harapott bele a pizzájába.
-Nem értelek. Ahhoz képest , hogy elraboltál , gondoskodsz rólam , Itt alszol esténként. Ez miért van?-furcsálltam.
-A Főnök kérte , hogy nehogy előbb meghalj. Ő akar lelőni az apád előtt.-vonta meg a vállát.
-MI?-köptem ki a pizzám.-Ez most komoly ? És neked semmi beleszólásod?-Kiabáltam.
-Miért lenne. nekem is örömet fog okozni látni apád arcát mikor a főnök meghúzza a ravaszt.-mosolyodott el gúnyosan.
-Egy percig azt hittem te tudsz kedves is lenni!- bújtam a takaró alá.
-Drágaság! Hinni a templomban kell.-veregette meg a hátam.
-Hagy engem békén! Tudod mi vagy te ? Egy beteg chipophata!-üvöltöztem.
-Lehet igazad van....De leszarom!-vonta meg a vállát.

5 megjegyzés:

  1. Omg.Nagyn klassz♥Sies kövvivel:)xx

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó, siess. Csak, annyi, hogy a pszichopata és nem chipophata. De amúgy jó :)

    VálaszTörlés
  3. Isteneeem.. Nagyon jó!!:) hosszabb részeket kérek. Ès néhány dolgot alaposabban vesézz ki!!:) *-------* <3 <3

    VálaszTörlés