2013. július 24., szerda

Prologue

Március 12. London Harry szemszöge:

Reggel kilépve az utcára megcsapott a hűvös szellő. Körbenéztem majd zsebre vágtam a kezem és úgy indultam a starbucks-ba. Beérve a boltba intettem a pultosnak , hogy a szokásosat készítse. Leültem a legközelebbi asztalhoz és a mobilomat kezdtem piszkálni.5 perc múlva ki is hozták a kávémat. Megköszöntem majd szürcsölni kezdtem , mikor jött egy sms-em.
Feladó: Főnök.
Styles! Ne kávézgass! Tudod , hogy figyellek. Na mindegy vár a munka! A mostani feladatod , hogy megöld az FBI  kapitány-nak a lányát! Tudod aki vadászik rád. A nevét nem kell tudnod. 
Jellemzői:
Barna haj , 18 év körüli.
Ő a kapitány szeme fénye. Ő az egyettlen nő az életében ugyebár. Ha elszúrod neked annyi!
Ui: Bízom benned!
Bezártam a levelet és letettem a  telefonom poharam mellé. Csak ültem és gondolkoztam. A főnök ennyire nagy halra vadászik ? Megvontam a vállam és megittam az utolsó kortyot a poharamból.  Az asztalon hagytam 5 fontot , zsebre vágtam a telefonom és elhagytam az épületet. Felvettem a napszemüvegemet. Ettől a mozdulattól elkezdve átalakultam a bérgyilkossá. Mr.E-vé.

3 megjegyzés:

  1. Jujj kibaszott jooo!!! Első részt!!!!:) siess és hosszú legyen ám!:)))

    VálaszTörlés
  2. Hát ez nagyon tetszik. Örülök, hogy ezt kedted el írni és nem a másikat!!!!elég izgalmasnak igérkezik, már csak rajtad múlik, hogy mit hozol ki belőle.. Imádom!!! <3 mikor lesz első rész??:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia nagyon jól esik , hogy tetszik. Mindent kihozok magamból ,hogy jó legyen. Szerintem holnap hozom :)

      Törlés