2013. december 1., vasárnap

Harmincharmadik fejezet.

-Mi az ? -nézett rám Harry.
-Ja..se..semmi.-mondtam de közben le se vettem a szemem a monitorról..
-Tényleg nincs? Csak mert olyan rémült képet vágsz!-bújt újra mellém mire gyorsan kiléptem a facebook-omból.
-Unatkozok. Csináljunk valami izgalmasat! tette a kezét a combomra.
-Ne..ehhez..most nincs kedvem.-ültem fel az ágyon.
-Akkor mihez van kedved ?-szomorodott el egy kicsit
-Tervezzük meg az esküvőt kérlek! Nem bírok várni!-fogta meg az arcom mire a tekintetét az enyémbe mélyesztette.
-Rendben!-puszilta meg az orromon. Gyorsan előkotorásztam egy jegyzetfüzetet és egy ceruzát az éjjeli szekrényem felső fiókjából.
-Miért tárolod azt ott?-nézett a jegyzetfüzetre majd rám.
-Nem tudom. Na kezdjük el!-nevettem és a kezembe vettem ceruzámat.-Hányan legyenek?-vágtam Harryhez a ceruzámat.
-Héé.. Ezt vissza kapod.-dobta el a szoba végébe a füzetet majd rám mászott.
-Nee!-mosolyogtam miközben a hátába kapaszkodtam.
-Csináljunk babát!-tette a kezét a fejem alá.
Elröhögtem magam mire megfordítottam magunkat.
-Majd!-hajtottam a fejem a mellkasára.-Majd ha megházasodtunk!-mosolyogtam.
-Miért pont utána?-adott egy puszit a fejemre.
-Mert ha terhes leszek akkor nem jön majd rám a menyasszonyi ruha!-mondtam egy kis kényességgel a hangomban.
-És ? Attól még ugyan úgy gyönyörű vagy!-szorított magához.
-Én úgy képzeltem el ezt az egészet , hogy csak a legközelebbi rokonok legyenek ott. Ugye anyum meghalt. De apumat meg hívjuk az egy. A te szüleid az már három. Loui Liam Niall és Zayn az hét. Van még valaki akit szeretnél meghívni?-mutattam az ujjaimon a hetes számot.
-Igen Gemmát a nővéremet. És az már nyolc.-bökött rá a nyolcadik ujjamra.
-Oké.-nyitottam ki a nyolcadik ujjam.
Gyorsan lemásztam az ágyról és az eldobott jegyzetfüzetért siettem.
-Hol a ceruza?-álltam meg az ágy előtt.
-Nem tudom. Utoljára akkor láttam mikor nekem vágtad. Bocs utoljára akkor éreztem.-röhögött majd felült az ágyon és tapogatni kezdett.-Megvan!-nyúlt be a takaró alá.
-Köszi!-vettem  volna ki a kezéből de ő nem engedte.-Na!-nyögtem fel.
-Csak akkor adom oda ha kapok egy puszit!-dugta a háta mögé a ceruzát.
Mosolyra húztam a számat majd  a két kezemmel az ágyra támaszkodtam és  csücsörítettem. Harry a nyakam köré fonta a kezeit majd magára rántott. Hevesen az ajkamat kezdte harapdálni. Éreztem édes telt ajkait. A hajába túrtam. Kicsit ránehezedtem mire valami reccsent alattunk.
-Ugye ez nem az ágy volt?-kaptam fel a fejem.
-Az nem lehetett.-próbálta meg visszahúzni a fejem.
-Akkor mi volt?-másztam le róla.
-Nem tudom.-ült fel.
A ceruza kettétörve hevert az ágyon Harry mögött.
-Neee...-röhögtem el magam.
-Mi az?-nézett rám. Annyira röhögtem , hogy nem bírtam válaszolni csak a ceruza felé mutogattam. Harry hátra nézett.
-Azt hiszem egy kicsit híztam!-vakarta meg a tarkóját.
Mikor végre abbahagytam a röhögést az ablak felé biggyesztettem  a fejem.
-Esik!-karoltam át Harryt hátulról.
-Van rá egy módszerem , hogy ezen a szomorú napon ne leegyünk szomorúak az időjárás miatt!-simogatta a kezem.
-Igen és mi az?-suttogtam a fülébe majd a nyakát kezdtem harapdálni szívogatni.
Harry lehúzta a  pólóját majd hátradöntött az ágyon és úgy kezdte el kényeztetni az ajkaimat.
                                                                         *Pár perc múlva
-Basszus Harry!-lihegtem miközben Harry lemászott rólam.
-Mi az?-könyökölt mellém , de pontosan tudta , hogy miért mondom ezt.
-Miért vagy ilyen jó?-túrtam bele az izzadt hajamba.
-Hát ha van aki kiváltsa ezt belőlem!-tekergette a hajam majd megnyalta a szája szélét.
-Látom még be vagy indulva!-fordultam felé.
-Igen!-suttogta.
-Éhes vagyok.Te nem?-nyúltam a fehérneműmért.
-Igen  téged!-fogta meg a kezem.
-Valami mást?-vettem fel a ruha neműmet majd kikászálódtam az ágyból.
-Hmm..sexy vagy fehérneműben.-mutatott oda ami egy kicsit nagyon ágaskodott.
Mosolyogva megforgatta, a szemeimet majd kimentem a konyhába.
Levettem a polcról a mogyoróvajat  és kivettem a kenyértartóból a kenyeret.  Megkerestem a vágódeszkát majd levágtam kettő darabot a kenyérből. Megfordultam mert a mobilom rezegni kezdett a pulton. Kijelzőn nagybetűkkel állt " Niall,, . Hezitáltam , hogy felvegyem e de végül felvettem.
-Mi az Niall? -suttogtam.
-Miért suttogsz? Csak gratulálni szerettem volna  , hogy megházasodsz. És remélem emiatt a kis incidens miatt nem fogtok rólam megfelejtkezni!-nevetett kínosan.
-Nem dehogy!-mosolyogtam miközben a mogyorós üveg tetejével játszadoztam.
-Jó hallani a hangod!-mondta. Éreztem a hangján , hogy mosolyog. Ez engem is megnyugtatott , de ellent kellett neki mondanom.
-Ne kezd kérlek!-suttogtam.-Bocs most le kell raknom de majd küldjük a meghívót!-mondtam mert Harry kijött a szobából.
-Rendben de megtennéd , hogy majd te személyesen adod oda ?-próbálkozott.
-Rendben!-mondtam majd kinyomtam.
-Ki volt az ? -vette el előlem a mogyoró vajas szendvicsemet.
-Niall.-kapcsoltam ki a telefonom.
-Azt mondta nem fog zaklatni. Ezt nem hiszem el!-vitte feljebb a hangját.
-Ne legyél ideges! Nem "zaklatott". Csak kérdezett valamit.-vettem vissza a szendvicsem.
Ekkor Harrynek csörrent meg a telefonja.
-Csak nem Niall az?-mosolyogtam.
-Nem...A főnököm...A bérgyilkos főnököm.-nézett rám rémülten.

1 megjegyzés:

  1. nagyon jóó^^ hamar köviit :)) olyan .....mindig úgy van vége, hogy megőrülök, hogy nem olvashatom a kövit.. :DD hozd, ahogy tudod*.*

    VálaszTörlés