2013. december 8., vasárnap

Harmoncnegyedik fejezet

Sziasztok itt az új rész :) Ugye oldalt  lehet szavazni , hogy legyen e Bozsek Márkos blogom. Szavazzatok :)


Harry szemszöge 

-Ne vedd fel kérlek. Mi van ha meg akar vesztegetni ?-fogta meg a kezem.
-Rendben nem veszem fel-öleltem át.
Tudtam mit akart a főnököm de kinyomtam. Ha Ashely megtudja , hogy még egyszer én hívtam fel akkor..
-Mit akarhat tőled ?-nézett rám.
-Nem tudom. De tudod mit ? Felhívom és kilépek!-simítottam meg az arcát.
-Eddig miért nem tetted meg ?-ült le az ágyon.
Meghúztam a vállam.-Felhívom most jó?-indultam ki a szobából.
-De miért ész el ?-szólt utánam.
-Öhm....csinálni..csinálni akartam magamnak közben egy kávét.-fogtam meg az ajtó kilincsét majd gyorsan a konyhába siettem.
Gyorsan tárcsáztam a számot majd beindítottam a kávéfőző gépet. 
-Van pofád felhívni és mikor én vissza hívlak kinyomsz?-hallottam öreg rekedtes hangját.
-Sajnálom de Ashley  mellettem volt.-tettem be egy bögrét , hogy abba folyjon a  kávé.
-Mit akarsz? Miért hívtál?-Szívott bele a cigijébe majd köhögve kifújta.
-Szeretnék újra a csapatba tartozni. Igen tudom sok szabályt megszegtem de.. Kérem!.-kérleltem.
-Rendben. Végül is te voltál a legjobb. Úgyhogy visszaveszlek! de egyet jegyezz meg! Ezek után már nincs kilépés!-förmedt rám.
-Rendben!-mondtam majd kinyomtam.
Öntöttem egy kis tejet a kávémba majd visszamentem Ashley hez.
-Kiléptem!-hazudtam a szemébe.
-Ez annyira megnyugtat!-mosolygott.
Elmosolyodtam. Persze fájt  , hogy hazudnom kellett a menyasszonyomnak de.. 
 Lefeküdtem mellé ő mellém , bújt majd elaludt.


*Hetekkel később*

Ma a stúdióban voltunk Ashley is ott volt. Az első dalt vettük fel az új albumunkra. Ez nem más volt mint a Story of my Life.
-Rendben gyerekek! Nagyon jó eddig! Most egy kis szünetet tartunk de aztán jövünk vissza.-tapsolt az egyik hangkeverő majd kiment a szobából.
Átmentem a másik szobába majd megfogtam Ashley kezét.
-Látom rajtad , hogy baj van. Mi az?-érintettem meg a homlokommal az övét.
-Nem tudom. Nem érzem jól magam. Fáj a hasam. És hányingerem van.-bújt hozzám.
-Nyugi nemsokára készen leszünk. Ha meg úgy érzed akkor menj ki a wc re.-simogattam meg a hátát.
-Oké vissza mindenki folytatjuk a munkát!-jött be az a fickó aki  négy perce kiment.
-Mutogass ha kell valami jó?-pusziltam meg a homlokát. Bólintott majd visszamentem a többiekhez.
 Elénekeltünk még két dalt mikor Ashleyre néztem aki nagyon rosszul festett. vetettem rá egy " jól vagy?" pillantást , mire ő megrázta a fejét és összecsuklott. Megijedtem. Kirohantunk a fiúkkal majd át a másik szobába.
-Hívja valaki a mentőket!-ültem le majd az ölembe vettem Ashley-t.
Niall remegő kézzel tárcsázta a 911 et.
-Öt perc és itt vannak!-nyomta ki a telefont.
-Ashely kérlek!-fogtam a fejét.
Mikor a menők megérkeztek , Ashleyt felrakták egy hordágyra majd berakták a stúdió előtt várakozó mentőautóba. Beszálltam a mentők után és helyet foglaltam az egyik ülésen. A mentők faggatni kezdett , hogy mi történt én meg elmondtam , hogy mondta , hogy nincs jól és hányingere van. Majd pár percre rá elájult.  Beérve a kórházba Ashleyt egy röntgenszobába tolták be. tíz perc múlva kijött az orvos.
-Doktor úr ugye minden rendben a menyasszonyommal?-álltam fel.
-Minden rendben van apuka!-mosolygott rám.
-Miért nevez apuká...-kérdeztem volna mire leesett.
-Igen! A menyasszonya egy hetes terhes! Gratulálok!-veregette meg a vállam majd elment.
Kijött Ashley kórterméből egy nővér.
-Elnézést! Be lehet már Ashley hez menni?-indultam meg a nővér felé.
-Persze már felébredt de pihenésre van szüksége!-mosolygott majd elment.
Benyitottam a terembe.  Elmosolyodtam mikor megláttam Ashleyt.
-Szia!-mosolygott.
-Szia! jobban vagy?-ültem le mellé.
-Igen. Mondta az orvos?-fogta meg a kezem.
-Igen!-mosolyogtam.
-Rá jobban fogok vigyázni!-tette a kezét a hasára.
-Én meg rátok!-tettem oda én is.
-Minden rendben van Ashley?-jöttek be sorban a fúk egy egy szál rózsával a kezükben.
-Igen! Újra terhes vagyok!-ült feljebb az ágyon.
-Mindenkin láttam , hogy nagyon örül csak Niall nem. Persze tettette de látszott rajta , hogy szomorú.
-Hát akkor sok boldogságot!-mondta Louis.
-Köszönjük!-mosolyogtam.
Kinyílt az ajtó és a doktor lépett be.
-Mivel a leendő anyukának nincs semmi baja ezért hazamehet ha szeretnék akkor már most!-mosolygott a doktor majd kilépett a teremből.
                                                           ***
Ashley szemszöge

-Ashley!-fogta meg a vállam Niall.
-Igen?-fordultam meg.
-Gratulálok!-ölelt meg.
-Köszönöm.-mosolyogtam és szorosan magamhoz öleltem.
-Ashley nekem most el kell mennem de majd jövök!-csókolt meg Harry.
-De hova mész?-fogtam meg a kezét.
-Fontos dolgot kell elintéznem!-húzta ki a kezét az enyémből majd elviharzott.
Megforgattam a szemeimet majd bementem a házba.
 Múltak a hónapok és a hasam egyre nagyobb lett. Közben az esküvőnket is megterveztük amit januárban tartunk meg.  Eljött az a nap mikor megtudjuk , hogy milyen nemű lesz a kisbaba.
-Nagyon vártam már ezt a napot.-fogtam meg Harry kezét.
-Én is de közbe jött valami sajnálom.-mondta és már a kabátját vette , hogy ő akkor indul.
-Komolyan? Van fontosabb dolog azon kívül , hogy megtudd fiad vagy lányod lesz?  Mostanában folyamatosan elmész mert közbejött valami. Azon sem csodálkoznék ha még az oltár előtt sem jelennél meg.-kezdtem el kiabálni.
-Sajnálom de ez tényleg fontos!-nyitotta ki az ajtót.
-Fontosabb a gyerekednél? Mond meg  ha egy másik nővel kavarsz!-támadtam le.
-Nem nem egy másik nő! Én téged szeretlek!-puszilta meg az arcom majd kilépett a házból.
-Ez mi volt?-nyitott be Niall.
-Áh.. valami közbe jött ezért nem jön el velem az ultra hangra.
-Ja... Én eljövök veled ha akarod.-mosolygott.
-Ez tudod ilyen anya apa dolog mert azért még is csak most derül ki a gyereke neme. De ugye más fontosabb.-öltem le a fotelba.
-Na kérlek!  Ez olyan izgi lehet!-nevetett.
-Jó.-sóhajtottam.
-Mikor indulunk?-kérdezte hiper gyorsan.
-Most kéne. Csak ugye Harry elvitte a kocsit. -vontam meg a vállam.
-Taxi is létezik!-kacsintott.
Akkor hívj egy Taxit.-mosolyogtam majd felvettem a téli kabátomat.
Tíz perc múlva megjött értünk a taxi.
-És mit szeretnél fiút vagy kislányt?-nyitotta ki nekem a taxi ajtaját.
-kislányt!-mosolyogtam.
Niall megkerülte a kocsit és ő is beszállt.
-Izgulok.-fogta meg a kezem.
Kihúztam a kezem az övéből majd az ablakon kifelé kezdtem bámulni.
-Bocs.De én még mindig szeretlek , hiába telt el már vagy hat hónap.-fogta meg a combom.
-Kérlek!-mondtam majd levette a kezét.

Harry szemszöge

-Értem uram. És mennyi időt kapok?-vettem el az asztalról a borítékot.
-Négy nap!-mondta majd lekapcsolta a lámpát.
Rohantam ki a kocsihoz.  Eldugtam a borítékot majd a kórház felé kezdtem hajtani.
Mikor megérkeztem   rohantam fel a kettes röntgenszobába. Bekopogtam.
-Tessék!-szólt a doktornő majd beléptem a terembe.
-Elnézést a késésér csak.. ez meg mit keres itt?-kérdeztem mikor megláttam Ashley mellett Niallt.
-Tudod ő elkísért. Nem úgy mint a gyerek apja!-nézett rám a monitorról Ashley.
-Ashley. Mondtam közbejött valami!-mentegetőztem.
-És neked mi a fontosabb?-ült fel miközben a hasát törölgette.
-Ashley!-mondtam elszomorodva.
-Hagyj! Ha neked ennyi nem számít! vette fel a kabátját.-Köszönöm doktornő!-mosolygott vissza majd távozott a szobából. Utána futottam. Persze nem szóltam hozzá mert tudtam mi következett volna. Beszálltunk a kocsimba majd hazafelé vettem az irányt. Útközben ránéztem Ashley re és a hasára raktam a kezem és simogatni kezdtem.
-Mi a neme?-tettem fel a kérdést félénken.
-Kislány.-fogta meg a kezem.
-Kislány.-suttogtam.
Halványan elmosolyodtam majd visszaraktam a kezem a kormányra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése