2013. szeptember 27., péntek

huszonhetedik fejezet

 Harry szemszöge

Innentől kezdve meg sem szólalt. Mikor haza értünk Ashley beviharzott a hálószobába és becsapta az ajtót.Tudom , hogy nehéz a dolgokat most feldolgozni , de.. Legalább fél órája bent volt , mikor az ajtóhoz sétáltam , hogy hallgatózzak. Sírás szűrődött ki.

-Ashley minden rendben?-kopogtam be az ajtón.
-Igen!-szipogott.
-Nem hiszem! Nyisd ki az ajtót!-dörömböltem.
Ahogy hallottam Ashley felállt az ágyról és az ajtóhoz közeledett. Fordult  a zár és kinyílt az ajtó.
-Ashley! Ne sírj!-öleltem át.
-Harry egy darabig nem akarok gyereket!-szorította meg a kezem.
-Ashley..Gondold át. Tudom ,hogy most rossz ne hidd , hogy nekem nem de...ez nem megoldás!-estem kétségbe.
-Én már eldöntöttem. Sajnálom , hogy nélküled de , ezt így láttam jobbnak.-sétált vissza a szobába én meg követtem.
-Persze.-ültem le az ágyra.
Ashley bebújt a takaró alá és a fejére húzta.
-Mihez lenne kedved?-próbáltam terelni a témát.
-Megásni a síromat!-húzta jobban magára a takarót.
Nyomtam egy puszit a fejére a takarón keresztül majd hagytam , hogy egy kicsit lenyugodjon.
Kimentem csináltam egy szendvicset és bekapcsoltam a tv-t. Pont el csíptem a reggeli híreket. És ki más lenne benne mint én és Ashley.

-Szép jó reggelt kívánok minden egyes nézőnknek! Harry Stylest és egy ismeretlen lányt láttak ma kijönni a kórházból. Nem ez volt az első eset , hogy együtt látták őket. A múlt héten a parkban látták őket kézen fogva sétálni. A rajongók fel vannak háborodva.-olvasta fel a papírjáról majd bevágtak egy másik felvételt amint egy Directioner beszél.
-Nem értem , hogy tehette ezt velem Harry. Hisz ő az enyém! Az a lány meg eláshatja magát. Addig fogok neki halálos üzeneteket küldeni míg le nem száll a pasimról! Úgyhogy Harry ha nézed ezt az interjút akkor jól jegyezd meg! TE AZ ENYÉM VAGY!-kiabált a végén.
Megforgattam a szemeimet majd kikapcsoltam a tvt.
-Látom nem kedvelnek a rajongók.- sóhajtott Ashley.
-Miért nem szóltál , hogy kijöttél?-néztem hátra.
-Csak megszomjaztam.-indult meg a konyha felé.
-Nem társasozunk? Most valahogy kedvem van társasozni!-mosolyogtam.
-Nekem nincs. Én vissza megyek és pihenek még egy kicsit.-vett ki a szekrényből egy poharat.
-Nem! Szórakozz egy kicsit! Jó ez nem olyan nagy szórakozás , de... Ne legyél bezárva egész nap!-háborodtam fel.
-És ahoz mit szólsz , hogy nekem ahhoz van kedvem hogy be legyek zárva négy fal közé?-kortyolt bele a narancslébe.
-Ashley! Kérlek! Csak egy menetet!-könyörögtem.
-Rendben!-tette le a pultra az üres poharat.
Direkt azt a társast választottam ami elég  sokáig tart és nem menetekből áll. A monopoly volt az.
-Na mivel leszel? A kalappal vagy a gördeszkával? Csak ezeket találtam benne!-nevettem.
-Leszek a kalappal!-mosolygott.
-Ok. akkor leszek a gördeszka. Lehetek a bankos?-osztottam ki a pénzt.
-Felőlem!-vonta meg a vállát.

                                                          ~*~
-Nem az az én telkem úgyhogy te fogsz fizetni!-nyújtotta a kezét , hogy rakjam bele a pénzem.
-Nem én úgy emlékszem , hogy én vettem meg!-ráztam meg mosolyogva a fejem.
-Látod kártyám is van róla!-nyújtotta ki a nyelét.
-Akkor...akkor sem fizetek!-fontam össze a karjaimat magam előtt.
-Akkor kiveszem a bankból!-mosolygott.
-Na azt már neeeeem!-kezdtem el csikizni mire hangos nevetésbe kezdett.
-Amúgy észre vetted , hogy nevetsz?-hagytam abba a csikizést.
-Nem .-gördült le a mosoly az arcáról.
-Szerintem hagyjuk abba. Eléggé elrepült az idő.-néztem az óra mentes kezemre.
-Igen!-nézett rá ő is.
Összepakoltuk a játékot majd leültünk a kanapéra.
-Harry..én komolyan gondoltam , hogy egy darabig nem akarok gyereket!-hajtotta a fejét a vállamra.
-Értem. Akkor beletörődök.-pusziltam meg a fejét.
Csengettek. Felálltam , hogy kinyissam. Mikor kinyitottam a rendőrség állt előttem.
-Igen miben segíthetek?-lepődtem meg.
-Le kell , hogy tartóztassuk uram! Súlyos emberöléssel gyanúsítják önt!-tettek bilincset a kezemre.
-MI? Én nem öltem meg senkit. Ezt a barátnőm is tanúsíthatja!-próbáltam meg ellenkezni.
-Harry! Mi folyik itt?-rohant oda hozzánk Ashley.
-Elnézését kérem kisasszony de le kell tartóztatnunk a barátját!-zárták be a bilincs lakatját.
-Harry! Mit tettél! Megígérted , hogy többet nem követsz el bűncselekményt!-tette a két kezét az arcomra.
-De nem öltem meg senkit! Végig veled , voltam a kórházban!-mondtam el az igazat.
-Sajnálom uram de ez a parancs. Most velünk kell jönnie!-hurcoltak ki az ajtón a rendőrök.

2 megjegyzés: