2013. október 20., vasárnap

huszonnyolcadik fejezet

-És legalább bejöhetek , hogy tudjak többet is? Ne csak itt álljak a bizonytalanságomban?-rohant utánunk Ashley.
-Nem lehet hölgyem. A barátját először kihallgatásra visszük be de a következményeket még mi magunk sem tudjuk.-csukta be az őr a kocsi ajtaját.
-Már elnézést de elmondanák , hogy mit tettem ? Jó lenne ha engem is tájékoztatnának róla!-ültem be a kocsi közepére.
-Megöltek egy  húszon egy éves nőt. Gondolom a többire rá jött.-vett ki az anyós ülésen ülő társa kezéből egy fánkot.
-Komolyan.. engem gyanúsítanak? Hisz már bíróságon is voltam! Azóta nem öltem meg senkit!-mondtam kicsit elcsodálkozó hangon.
-Jogában áll hallgatni..-
-Tudom mert minden amit mondok felhasználható ellenem blah blah blah-vágtam bele a szavába.
Ez után az út öt perce csendben telt mikor egy nagyobb fékezésnél a vezető rendőr pisztolya hátra esett. Nem szóltam hátha nem veszik észre. Néha rám rám pillantott a visszapillantó tükörből majd mikor egyik rendőr sem figyelt felszedtem a pisztolyt majd  az ujjaimat a ravaszra tettem.
-Utolsó kívánságuk?-húztam össze a szemeimet mintha célozni akarnék. A másik rendőr elő húzta a saját fegyverét.
-Adja ide vagy a társának annyi!-néztem a pisztoly közepébe.
-Add oda neki!-állt félre a kocsival a fegyvertelen rendőr.
-Jó.. most szépen szálljanak ki a kocsiból!-utasítottam mire én is kiszálltam. A pisztolyt még mindig a 2 végtelen rendőrre fogtam. Elmosolyodtam majd meghúztam a  ravaszt. Gyorsan átnéztem az összes zsebüket  ,.hogy hol lehet a kulcs majd már a bilincs nélkül kezdtem el hazafelé futni. Messziről lehetett hallani a többi rendőr szirénáját ezért gyorsabbra vettem a tempót.
-Ashley nyisd ki az ajtót!-dörömböltem , mikor elértem a házamat.
Kattant a zár majd Ashley kisírt szemei kerültek elém.
-Harry!-borult a nyakamba.
-Ashley! Kérlek menj pakolni. Csak a legfontosabb dolgokat hozd!-csuktam be magam mögött az ajtót.
-De még is miért?-értetlenkedett.
-Mindent elmesélek , de kérlek pakolj össze!-adtam neki egy bőröndöt.
Összedobtuk a ruháinkat egy egy bőröndbe majd a kocsi felé kezdtem húzni. Kinyitottam neki az ajtót és sürgettem , hogy gyorsan üljön be. Megkerültem a kocsit majd én is elfoglaltam a helyemet. Beindítottam a kocsit majd tolatni kezdtem.
-Hova megyünk? És miért vagy ilyen? Mit csináltál?-árasztott el a kérdéseivel.
-Megöltem azt a két rendőrt akik elvittek. Nem csináltam semmit úgyhogy alaptalanul vittek el és..
-Mond , hogy csak álmodok! Te megölted azt a két rendőrt?-akadt ki.
-Nem tehettem mást!-váltottam a sebességváltóval.
-Dehogy nem! Bevittek volna kihallgatni te elmondod az igazat és kiengednek!-magyarázott mintha tudná milyen is igazából.
-Nem érted , hogy nem ilyen egyszerű? Mivel én vagyok a életveszélyesebb bűnöző  persze , hogy engem gyanúsítanak! Azt hiszed majd beszélek nekik a megtisztulásomról és  jó szívvel nézik ahogy haza ugrándozok örömömben?-kiabáltam.
-És még is hova akarsz menni? Hol akarsz elbújni?-fogta a fejét Ashley.
-Ahol téged tartottalak fogva! más búvóhelyem nincs.
-Én oda nem megyek vissza! Tegyél ki Niall nál vagy bánom is én de oda nem megyek vissza!-határozta el magát.
-Rendben itt kiraklak innen nincs messze a kis Niall háza.-álltam  le  az út szélén.
Kivette a bőröndjét a hátsó ülésről.
-Szeretlek Harry!-mondta majd becsukta a kocsi ajtaját.

Ashley szemszöge:

A bőröndömet húztam magam után. Kezdett nagyon hideg lenni.  Míg Niall házához nem értem azon töprengtem , hogy mi értelme van a kapcsolatunknak Harryvel. Valamin mindig felkapja a vizet. Igaz én is de ő többször.
-Ashley?!-zökkentet ki Niall hangja a gondolataimból.
-Szia!-mosolyogtam rá könnyes szemekkel.
-Mi a baj?-jött ki a kiskapun.
-Hát az az igazság , hogy hozzád jöttem mert Harryt megint körözik és el akart vinni egy helyre ahova én nem akartam menni ezért kirakott itt.-mondtam el mindent hadarva miközben Niall átölelt.
-Gyere be! Egy forró tea és jobban leszel! Ne álljunk kint  , meg fogsz fázni nincs rajtad még egy kabát se.-vette el a bőröndömet majd bekísért a házba.
  -Miért körözik Harryt?-töltött vizet a vízforralóba.
-Mert lelőtt két rendőrt.-ültem le a kanapéra.
-Tessék a pokróc.-adta oda amibe én gyorsan beletekertem magam.
-Milyen tiszteletlen vagyok! Meg sem kérdeztem ,hogy itt maradhatok e.-Néztem  Niall re.
-Ez nem kérdés. Persze , hogy itt maradhatsz!-ült le mellém. Niall lassan kezdett közeledni.
-Szerintem a víz már kész!-húztam el a fejem.
-Remélem nem baj ha egy kicsit forróbb lesz!-suttogta majd megcsókolt.
 Nem ellenkeztem , mert nem tudtam neki ellenállni. Pedig tudtam , hogy ezt nem tehetem Harry-val.

3 megjegyzés:

  1. Fruzsii,hamar kövit!Most kib*szott kíváncsi lettem..:O *o*
    sok puszi:Bridzs.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon siess! Nagyon jo,nagyon tetszik, naagyon kivancsi vaagyok raaa!!! :)

    VálaszTörlés