2013. október 21., hétfő

huszonkilencedik fejezet.

Niall el heves csókcsatát vívtunk mire felkapott az ölébe és az emelet felé kezdet cipelni. Egy másodpercre sem váltak el ajkaink. Ledobott az ágyra majd vetkőzni kezdett. Mikor már csak egy bokszer volt rajta  , felém ereszkedett és a nyakamat kezdte kényeztetni.
-Niall! Ne..  ezt nem szabad! Én szeretem Harryt!-lihegtem.
-Kívánlak Ashley!-súgta a fülembe.
- De én Harry..
Betapasztotta a számat a sajátjával.
 A pólóm alá nyúlt és letépte azt. Újra lejjebb kezdett haladni míg a melltartómig nem ért el. Egy kicsit babrált vele majd a hátam alá nyúlt és kikapcsolta azt. Lemászott rólam majd az éjjeli szekrény felső fiókjából kivett egy óvszert. Az ágyra dobta majd visszasietett hozzám. Egy lágy puszit hintett az arcomra , és folytatta ott ahol abba hagyta. Halk nyögésekkel díjaztam amit csinált. Niall gyorsan lehúzta a nadrágomat amivel együtt a bugyim is lejött. Óvatosan a lábam közé férkőzőt mire én belemarkoltam a hajába. Megfogta a csípőmet és úgy tolta belém magát. Egy kicsivel hangosabb nyögés hagyta el a számat mint előbb.
-Hogy szeretnéd? Gyorsan vagy lassan?- mondta lágy hangján miközben a nyakamat szívogatta.
-Mindegy!-nyögtem.
Niall a nyakamba temette az arcát és úgy kezdett el gyorsan mozogni. Mély morgásokat váltottam ki belőle. Egyik kezemmel a hátát karmolásztam a másik kezemmel meg kapaszkodtam  a lepedőbe. Mikor Niall felemelte a fejét , hogy a szemembe tudjon nézni a szájával az én számra tapadt és gyorsított a tempón. Hangosabbnál hangosabbakat nyögtem mikor elváltak ajkaink.
-Te jössz!-fordult a hátára Niall.
Ráültem majd lovagolni kezdtem rajta lassú tempóban. Erre Niall  megfogta a csípőmet és úgy adta ki az utasításokat.
-Én mindjárt!-sikítottam.
-Én is!-szorította össze a szemeit.
Párat még mozogtam rajta mire hangos nyögések közepette elélveztünk. Lefeküdtem Niall mellé mire ő átkarolt. Egy darabig csak bámultam a plafont mert tudtam , hogy ez nem helyes. Főleg azok után nem , hogy elvesztettem a kisbabámat. Ahogy Niall mozgolódott az ágyon valami recsegett.
-Mi ez?-lihegtem.
-Nem tudom.-mondta Niall mire maga alá nyúlt és kihúzta az óvszert amit fel sem bontott.
-Ugye csak viccelsz?-rémültem meg.
-Sajnálom! Teljesen elfeledkeztem róla! Annyira kívántalak.. mondjuk még most is!-vitte lejjebb a hangját.
-De Niall! Mi lesz ha teherbe esek?-fogtam a fejemet.
-Nem lesz semmi baj!-húzódott közelebb.
-Neked teljesen elment az eszed ? Azt sem értem miért feküdtem le veled! Hol van a legközelebbi gyógyszertár?-kapkodtam össze az éppen maradt két ruhadarabomat.
-Nem kell így felkapnod a vizet de elviszlek.-állt fel az ágyról.
-Siess!-sürgettem
-Nyugi!-forgatta a szemeit.
Mikor végre végzett lesiettünk vagyis csak én a garázsba és beültünk a kocsiba. 10 perc múlva megérkeztünk a legközelebbi gyógyszertárba.
-Te itt maradsz!-parancsoltam rá majd becsuktam a kocsi ajtaját. Befutottam a gyógyszertárba majd az eladó pulthoz siettem.
-Jó napot miben segíthetek?-nézett rám a gyógyszertáros nő.
-Jó napot. Szeretnék egy doboz fogamzásgátlót.-kerestem elő egy tíz fontost a pénztárcámból.
-Hány darabos legyen? 120 as vagy 80 as?-vett le 2 dobozzal a polcról.
-Elég lesz a 80 as.-zártam be a pénztárcámat.
-6 font 70 peni lesz-vett elő egy szatyrot mire én odaadtam a 10 fontosomat.
-És megtarthatja a visszajárót!-vettem el a szatyrot és siettem a kijárat felé.
Gyorsan beszálltam Niall mellé majd kinyitottam a dobozt és elolvastam a papírt amit mellékeltek.
-Na indulhatunk?-kötötte be a biztonsági övét.
Bólintottam és tovább olvastam a papírt.
                                                              ***
-Itt a teád. Tudom nagyon forró de szerintem megérte!-ült le mellém.
-Nem érted még mindig igaz? Megcsaltam Harryt!-néztem meredten a semmire.
-Ashley! Miért taposol át rajtam ? Miért nem érdekel egy cseppet sem , hogy téged nem csak Harry szeret? Neked nem jelentek semmit? Tudod mikor ezeket a szavakat kimondod  a szívemcsak jobban darabokra törik. Ilyenkor mintha egy nyilat szórnál belém.-tette le a poharat az asztalra.
-Niall sajnálom. nem akartalak megbántani.-fogtam meg a kezét.
-Pedig eddig mindig sikerült.-állt fel a kanapéról majd felment az emeletre.
A tekintetem a gőzölgő italra szegeződött. Pár perc múlva a telefonom rezgése ijesztett meg.
-Igen?-emeltem a fülemhez.
-Ashley én vagyok az Harry!-hallottam a kétségbe esett hangját.

2 megjegyzés: