2013. november 10., vasárnap

harmincegyedik fejezet

-I..Itt van a fásli.-nyújtottam át mikor abbahagyták.
-Köszi!-mosolygott Harry.
-Konyhában leszek!-rontottam be a konyha ajtaján.
Töltöttem magamnak egy pohár vizet de mikor a számhoz emeltem a kezem annyira remegett , hogy a pohár kiesett a kezemből.
-Niall minden rendben ?-fogta meg a kezem Charlotte.
-Persze csak..csak kicsúszott a kezemből.-engedtem el a kezét.
-Értem.-mosolygott.
-Amúgy.. mi újság egy ideje nem hallottam felőled. Mármint azóta , hogy mi..
-Igen , hogy mi együtt voltunk. Semmi különös-mosolygott.
-Értem.-fordultam meg , hogy egy újabb  poharat vegyek le a polcról.
Charlotte maga felé fordított és lábujj hegyre állt.
-Ne..-suttogtam , majd kisiettem a nappaliba ahol már csak Ashley ült a kanapén.
-Szia Niall. Nem baj ha Harry felment lefürdeni és lepihenni?-állt fel.
-Nem dehogy.-öleltem magamhoz.
-Valami baj van? Olyan lehangolt vagy!-túrt a hajamba.
-Nem nincs semmi.-mosolyogtam magamban.
-Az a baj , hogy itt van Harry igaz ?-nézett a szemembe.
-Nem. Örülök ha boldog vagy!-mosolyogtam.



Ashley szemszöge:

-Én most felmegyek. Megnézem , hogy mit csinál Harry.
Niall bólintott majd elindultam felfelé.
-Harry hol vagy ?-kérdeztem mosolyogva miközben a pólómat vettem le.
Az Egyik vendég szobából nevetés hallatszott ki. Először azt hittem , hogy a tv az ezért kinyitottam a fürdő ajtaját. De aztán aggasztóbb hangok is kijöttek abból a vendég szobából.
-Harry?-lépkedtem a szoba felé.
-Ashley most kérlek ne gyere ide!-hallatszott ki Harry hangja.  Gyorsabban kezdtem szedni a lábaimat mert aggódtam. Nagy levegőt vettem és  beléptem a szobába.
-Ashley.. Ez.. ez meglepetés lett volna!-sietett elém Harry.
-Sajnálom nem tudtam!-lepődtem meg. 
-De ha már itt vagy gyere beljebb. Köszi Charlotte!-nézett Charlotte ra aki elmosolyodott majd kiment a szobából.
-Szeretném ha ma nem törődnél semmivel és engednéd , hogy egy kicsit törődjek veled!-húzott be a szobába. Gyertyák a földön szépen elrendezve. Rózsaszirmok mindenfelé szétszórva.
-Ez gyönyörű!-mondtam mikor többet láttam az egészből.
-Gyere a fürdőbe!-mosolygott majd átment a szoba saját fürdőjébe.
Harry bezárta az ajtót. A kád félig volt engedve vízzel és teleszórva rózsaszirommal.
-Szállj be a kádba!-mosolygott majd elfordult. Levetkőztem felfogtam a hajam és beszálltam a kádba.
-Jó meleg!-csúsztam lejjebb , hogy csak a fejem látszódjon ki.
Harry a kád mögé ült.
-Csússz feljebb egy kicsit!-adott egy puszit. Engedelmeskedtem, mire ő a kezeit a vállamra rakta és masszírozni kezdett.
-Ahh Harry ez nagyon jól esik!-hajtottam le a fejem.
-Örülök!-lehelt egy puszit a nyakamra. Egy darabig még masírozott majd abbahagyta.
-Itt egy törölköző!-nyújtotta át a zöld törölközőt majd újra elfordult. Felálltam magam köré csavartam és kiszálltam a kádból.
-De miért fordulsz el ?-vettem ki a hajgumit a hajamból.
-Kínzom magam!-röhögött.-Gyere velem!-fogta meg a kezem.
Bementünk a hálóba majd az ágy felé mutatott.
Harry felfeküdt az ágyra majd mutatta , hogy feküdjek mellé.
-Tudom , hogy még nem olyan rég vagyunk együtt de-Nyúlt be a zsebébe.-Szeretném ha ezt elfogadnád tőlem. Tudom , hogy nem a legromantikusabb meg a lányok fele ezt nem is így képzeli el de szeretném ha hozzám jönnél feleségül!-ült fel majd kinyitotta a kis dobozt.
-Istenem Harry. Nem érdekel , hogy nem a legromantikusabb!-kaptam a számhoz.
-Akkor?-vette ki az aranyozott gyűrüt.
-Persze , hogy igen!-kapkodtam levegő után ő meg felhúzta a gyűrűt az ujjamra.
-Szeretlek!-mosolygott majd megcsókolt.
                                                                    ***
Reggel Harry mosolyogva nézte ahogy kinyitom a szemem.
-Jó reggelt gyönyörű menyasszonyom !-simította végig az arcom.
-Neked is!-mosolyogtam.-Mikor mondjuk el a többieknek?-ásítottam.
-Már lent várnak minket!-kelt fel.
-Akkor menjünk zavarjuk le!-mosolyogtam és én is felálltam.
-Lementünk a földszintre ahol a 4 fiú és Charlotte tartózkodott.
-Jó reggelt!-köszöntem.
-Jó reggelt köszöntek vissza.
-Van egy bejelentésünk! Tegnap ..Eljegyeztem az én szerelmemet! Persze még nem gondolkoztunk , hogy mikor lesz az esküvő de mind meg vagytok hívva!-mosolygott Harry.
Mindenki gratulált csak Niall állt lefagyva a szoba közepén. Odamentem  , hogy megöleljem.
-Hagy!-lökött el majd kiviharzott a házból.
-Hát Niall meg hova siet ennyire.-Ölelt magához Harry.
-Nem tudom. De biztos vagyok benne , hogy valami hülyeséget fog csinálni! Menjünk utána kérlek!-gördült le egy könnycsepp a szememből.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetsziik! Erre nagyon nem szamitottam de joooo! Hozd hamar a kovit kerleeeek!!:))

    VálaszTörlés
  2. Szuper!!! Elegge meglepodtem,hogy megkeri a kezet, de tetszik! Juuj,olyan kivancsi vagyok,hogy mi lesz! Siess!:))

    VálaszTörlés