2014. január 5., vasárnap

Harminchatodik fejezet

Niall szemszöge:

*1 héttel később*

-Csak annyit szerettem volna tudni , hogy leszel e a tanúm az esküvőmön?.-néz rám nagy szemekkel Harry.
-Persze.-sóhajtottam majd lelöktem a torkomon a  maradék viszkimet.
-Köszi haver. Itt a szmoking amit mindannyian viseltek majd!-mosolygott és átadta a ruhát.
-És még egyszer sajnálom , hogy most szólok de Ashley nem szállt le rólam.-vakarta meg a tarkóját.
-Szóval te  meg se akartál hívni.-mosolyogtam majd egy újabb  adag viszkit öntöttem.
-Hát öhm...
-Szóval igen!-fordultam meg és belekortyoltam a poharamba.
-Nekem most mennem kell! Akkor viszlát holnap után!-vörösödött el majd kisietett a lakásból.
Mérgemben a szemben lévő falnak vágtam a poharamat , majd a hajamba túrtam és a földre estem.
A Sírógörcs határán álltam , mikor felálltam és egy újabb üvegpohárért nyúltam. Teletöltöttem alkohollal majd a kanapéra ültem. Bekapcsoltam a tvt. Hét óra volt.. Kezdődik a hírcsatorna. Már nyúltam a távirányítóért mikor meghallottam valami érdekeset. Feljebb vettem a hangerőt.
"Mr.X újra lecsapott. A héten egy 39 éves férfit megölték. A rendőr főkapitány azt nyilatkozta a stábnak , hogy az ujjlenyomatát megtalálták a férfi kezén."
Döbbenve de mégis vigyorogva ültem a kanapén. Persze tudtam ha elmondom Ashley nek akkor tönkre megy az élete.  Észre sem vettem , hogy elfogyott az italom így felálltam mire eléggé megszédültem. Megráztam a fejem és az asztalon lévő ital felé vettem az irányomat. Kiöntöttem amennyi belefért a pohárba. Lehúztam az egészet majd ezt a poharat is a falnak vágtam és most már a viszkis üveggel ültem vissza a kanapéra.
 A zsebemben a telefonom nyomta meg a lábamat ahogy egy kicsit oldalra dőltem. Fogalmam sincs miért de a névjegyek közt kezdtem keresgélni és kikerestem Ashley nevét. A kezem remegett. Tudtam , hogy nem helyes amit teszek de ennek ellenére megnyomtam a zöld gombot. A fülemhez emeltem és vártam.
-Szia Niall!-szólt bele a telefonba.
Nyitottam a számat , hogy kitálalok neki mindent de egy hang sem jött ki a számon.
-Niall? Te most szórakozol velem?-kérdezte egy kissé idegesen.
-N-nem dehogy.. csak... mindegy-mondtam majd leraktam a telefont.
Eldobtam a kanapé másik felébe majd a hűtőhöz csoszogtam. Kivettem egy újabb viszkis üveget és  csak jobban lerészegedtem.
Másnap szörnyű fejfájással ébredtem a kanapén. a Jack Daniels maradéka amit nem ittam meg a padlóra ömlött ki. Ránéztem az órára majd a szmokingomra.  A  tegnapi nap teljesen kiesett.  Odasétáltam a ruhához és jobban  szemügyre vettem. Kigomboltam és felvettem. Bementem a fürdőbe és fel zseléztem  a hajamat.
Kimentem a konyhába és bevettem egy fejfájás csillapító gyógyszert.  Beültem a kocsimba és elhajtottam az esküvő helyszínére.
-Végre Niall!  Már majdnem elkéstél!- lökődött Louis.
-Bocs elaludtam! És ne kiabálj iszonyatosan fáj a fejem!-fogtam meg a fejem és bementem abba a szobába ahol Harry készülődik.
-Szia! Örülök , hogy itt vagy!-nyitotta ki a kezeit Harry.
-Ja képzelem.-léptem az italos pulthoz.
-A tanúk és a vőlegény menjen a helyére! A menyasszony nemsokára kész.-jött be az egyik szervező.
Kimentünk a teremből és az oltár előtt elfoglaltuk a helyünket. Harry elénk állt és vártunk.
Vártunk ameddig az orgona  meg nem szólalt. Az ajtók kinyíltak És Ashley az apja kíséretével jelent meg.
Gyönyörű volt. Egyszerűen nem tudtam nem levenni róla a szememet. Ezt észre is vette. Rám mosolygott én meg vissza.
Harry előtt megálltak. Az orgona elhalkult , Ashley apja megpuszilta Ashleyt majd félre állt.
 Mindenki a pap felé fordult csak én néztem még mindig Ashleyt. Semmit sem hallottam abból amit a pap mondott. Arra eszméltem fel mikor Harry kimondta a boldogító igent és Ashleyn volt a sor.
-Ashley Simpson. Fogadod az itt megjelent harry Styles  hites férjedül?-tette fel a kérdést a pap.
-I..
-Állj!-jött be egy sereg rendőr a templomba.-Sajnáljuk , hogy megzavarjuk ezt a csodálatos napot , de Harry Styles valójában Mr.X és a napokban újra gyilkolt!-vették elő a pisztolyukat.
Ashley riadtan Harry felé nézett.
-Ez igaz Harry?-esett ki a kezéből a csokor.
-Nem dehogyis!-mosolygott Harry.
-Akkor mivel magyarázod , hogy megtaláltuk egy 39 éves férfi  kezén megtaláltuk az új lenyomatodat ?-mutatott fel egy fényképet a rendőr.
Ashley újra Harry felé fordult majd felpofozta , és kirohant az épületből.
-Harry lehajtotta a fejét.
Mindenki egymásra nézett. Én feleszméltem és Ashley után futottam.
A templom előtt feküdt és sírt.
-Ashley..-fogtam meg a vállát.
-Hagyj!-tolta el a kezemet.
-Ashley  ez nem éri meg!-emeltem fel a fejét.
-Te mit éreznél ha pont ez esküvőd napján történne ez ? Tudod mennyit tervezgettem? Kiskoromban mindig egy tökéletes esküvőről álmodoztam és azt hittem ,hogy ez lesz az! És..Ááá!-fogta meg a hasát.
-Minden rendben?-ijedtem  meg.
-Nem semmi sincs rendben! Hívj mentőt!-kiabált és  levegőért kapkodott.

1 megjegyzés: